Door deze intervisie krijg je als zorgverlener de kans aan je kwaliteit en professionaliteit te werken middels casuïstiek, feedback en reflectie.
Inhoud
Inbrengen casus
Reflecteren
Kennisdeling
Professionele ontwikkeling
Feedbackgeven en ontvangen
Doelstelling
Intervisie kan een waardevol instrument zijn om professionele ontwikkeling te bevorderen, de kwaliteit van zorg te verbeteren, emotionele ondersteuning te krijgen en je netwerk uit te breiden. Het draagt bij aan het leveren van hoogwaardige zorg en het behouden van professioneel welzijn.
Doelgroep
Helpenden, verzorgenden en verpleegkundigen.
Niveau en gewenste voorkennis
Werkervaring in de zorg
Docent
De cursus wordt gegeven door één van de trainers van ZZP Ondersteuning Nederland: Zij zijn elk verpleegkundige en werken aan het bed
Studiebelastingen accreditatie
Voor deze intervisie dien je van te voren een in te brengen casus uit te werken, de intervisie zelf duurt 2 uur en is geaccrediteerd voor 2 punten in het V&VN register.
Zelfstudie/huiswerk:
Voor deze intervisie dien je van te voren een in te brengen casus uit te werken wat je ongeveer 15-30 minuten kost
Certificaat
Als deelnemer ontvang een certificaat als je voldaan hebt aan deze voorwaarden:
Inbegrepen
Online bijeenkomst
Certificaat